برای مشاهده نتایج کلید Enter و برای خروج کلید Esc را بفشارید.

مسئولیت پذیری نیمه گمشده این روزهای ما

مسئولیت پذیری موضوعی که در ایران زیاد بهش اهمیت داده نمیشه ، از کودکی تا بزرگسالی از مدرسه گرفته تا دانشگاه، خدمت سربازی و کار،همه جا به جای آموزش مسئولیت پذیری دو در بودن و پیچوندن رو یاد میگیری، مسئولیت پذیری به جای اون که یه ارزش محسوب بشه اون فرد مسئولیت پذیر هم از …

ادامه مطلب

مارکتینگ و گیمیفیکشن به کار رفته در دین اسلام

یکی از چیزایی که مدت ها ذهنم رو درگیر کرده و دوست داشتم درباره اش بنویسم ، گیمیفیکشن و مارکتینگ نهفته در قرآن و احکام ما هستش جوری که آدم احساس می کنه چقدر هوشمندانه به این موضوع توجه شده و این احکام در کنار هم و در مسیر زندگی کمپین به هم پیوسته ای …

ادامه مطلب

استفاده از SMS مارکتینگ، آری یا خیر؟

استفاده از sms در تبلیغات یکی از روش های بازاریابی هستش که کم کم داره به روزهای پایانیش نزدیک میشه ولی با این حال هنوز پتانسیل خوبی داره.همه ی ما تبلیغات پیامکی که برامون ارسال شده رو دیدیم،از تبلیغ کاشت مو تا تبلیغ سرویس های مختلف با ارسال عدد فلان،چند سال پیش که هنوز گوشی …

ادامه مطلب

وبینار صفر تا صد لینکدین

توضیحات وبینار لینکدین شبکه ی اجتماعی حرفه ای کسب و کاری است که متخصصین در حوزه های مختلف در اون وجود دارن و در واقع بستری برای روابط کاری و حرفه ای هستش. با توجه به رشد این شبکه ی اجتماعی در ایران و حضور متخصصان،فضای کاری خوبی در این فضا ایجاد شده که متاسفانه خیلی …

ادامه مطلب

وبینار بهینه‌سازی اپ استورها (ASO) چیست و چگونه انجام می شود؟

توضیحات وبینار: یکی از بحث هایی که در بازاریابی موبایلی به خصوص در اپ استورهای مثل گوگل پلی خیلی مهمه موضوع بهینه سازی اپ استورهاست. ASO فرآیندی برای بهبود اپ های موبایلی در فرآیند سرچ شدن در اپ استورهاست به طوری که بیشترین نمایش را با بالاترین نرخ تبدیل برای نصب اپ به همراه داشته باشد .بهینه …

ادامه مطلب

وبینار چگونگی اجرای کمپین های دیجیتال هدفمند

توضیحات وبینار: در روزهایی که بازار دیجیتال مارکتینگ داغه و روز به روز به علاقمندان ابن حوزه اضافه میشه، یکی از جدی ترین مشکلات شاید کمبود انتقال  تجربه در این حوزه س، به خصوص در اجرای کمپین ها که افراد به علت کم تجربه یا بی تجربه بودن بودجه های زیادی رو هدر می دن …

ادامه مطلب

کارآفرینی یا کارمندی؟

یکی از موضوعاتی که چندسالی داغ شده در ایران و دارن روی اون مانور میدن کارآفرینی هستش، تلویزیون برنامه هایی از کارآفرینان پخش می کنه ، روزنامه ها و مجلات با کارآفرین های موفق مصاحبه می کنن و از مزایاش می گن و همه رو به کارآفرینی دعوت می کنن.ولی آیا واقعا همه باید کارآفرین …

ادامه مطلب

برای موفقیت در ایمیل مارکتینگ به چه نکاتی توجه کنیم؟

در رابطه با ایمیل مارکتینگ معمولا دو نظر کلی وجود داره: گروهی معتقدند که دوره ایمیل مارکتینگ دیگه تموم شده و گروه دیگه مخالف این موضوع ان و به نظرشون ایمیل مارکتینگ هنوز پتانسیل خوبی داره که من هم با گروه دوم موافقم، ایمیل مارکتینگ با توجه به اینکه جزو ابزارهای تقریبا رایگان هستش و …

ادامه مطلب

معرفی مدل جذاب CGP,TCI,BA برای فروش

چند وقت پیش یه دوره داشتم توی هاب اسپات می دیدم که توش یه مدل جذاب به اسم CGP,TCI,BA  رو معرفی کرد و ازونجایی که جالب بود برام ،تصمیم گرفتم خودم هم اجراش کنم و بعد از اجرا خیلی بهمون کمک کرد به خصوص در تولید محتوای هدفمند برای همین تصمیم گرفتم اینجا هم معرفی …

ادامه مطلب

در استخدام نیرو باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

یکی از موضوعات مهمی که سازمان ها و شرکت ها همیشه درگیرش ان بحث منابع انسانی و جذب نیرو هستش،در جذب نیرو معمولا چالش هایی مثل کمبود نیروی خوب،کاربلد و با تجربه وجود داره. نکته مهم اینه که جذب نیرو اگه از همون اول درست انجام نشه،در آینده تاثیرات خودش را در اون بیزینس خواهد …

ادامه مطلب

فربد قطبی

MBA خونده،دیجیتال مارکتینگ می دونه و در مسیر یادگیری جلو می ره.