برای مشاهده نتایج کلید Enter و برای خروج کلید Esc را بفشارید.

۱۲ ترفند کاربردی اینستاگرام در ۲۰۲۰+ویدیو آموزشی

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پرکاربرد و پرطرفدار در ایرانه و به همین دلیل از همه قشر در هر سنی ازون استفاده می کنن و با توجه به همین موضوع نیازه که کار با اون رو بدونیم و تا حد امکان با این شبکه ی اجتماعی آشنا بشیم تا بتونیم بهترین استفاده رو ازش داشته باشیم،در ادامه ۱۲ ترفند ساده و در عین حال کاربردی رو به صورت ویدیو آماده کردم،امیدوارم بدردتون بخوره :

۱)چگونه در اینستاگرام مصرف اینترنت مون رو کاهش بدیم؟

يكى از مشكلاتى كه در رابطه با اينستاگرام وجود داره مصرف زياد اينترنته به طورى كه تا به خودت مياى ميبينى حجم اينترنت تموم شده،اینستاگرام خودش یه قابلیت داره که شاید خیلیا ندونن،اونم امکان کاهش مصرف اینترنته،فقط کافیه که این ویدیو رو ببینین با اين كارى كه در این ویدیو گفتم ميتونين به مقدار زيادى مصرف اينترنت تون رو كاهش بدين.

۲)insights در اینستاگرام چه اطلاعاتی به ما می دهد؟

یکی از قسمت های جذاب اینستاگرام زمانی که پیج تون رو بیزینسی می کنین قسمت insights هستش در این قسمت اطلاعات و آمارهای مفیدی درباره پیج تون بهتون میده و اگه شما قصد دارین که به طور حرفه ای در این فضا کار کنین باید به اونا دقت کنین و تحلیل های مناسب رو داشته باشین مثلا برای گذاشتن پست ببینین در چه #ساعت هایی فالوورهاتون بیشتر فعالن و‌ در اون زمان ها پست ها رو بزارین تا بازخوردهای بهتری بگیرین. . اینجا توضیحاتی درباره قسمت های مختلف insights به طور خلاصه دادم.

۳)نحوه تبدیل پیج شخصی به اکانت تجاری در اینستاگرام:

یکی از مهمترین کاربردهای اینستاگرام ایجاد محیطی برای کسب درآمد اینترنتی و معرفی محصولات و خدمات هستش،اینستاگرام نیز برای راحتی کار این دسته از افراد، امکانی را در خود قرار داده که افراد با استفاده از اون می توانند یک صفحه تجاری ساخته و سپس در این صفحه که امکانات خاص خود را دارد، اقدام به معرفی و فروش محصولات خود نمایند.

۴)چجوری از اطلاعات اینستاگرام مون بک اپ بگیریم؟

یکی دیگه از مشکلاتی که افراد دارن اینه که هیچ بک آپ یا نسخه پشتیبانی از اطلاعات اینستاگرامشون ندارن و این زمانی مشکل ساز میشه که پیج شون هک یا گاهی به خاطر رعایت نکردن قوانین اینستاگرام کلا بسته میشه. چیزی که شاید ندونین اینه که اینستاگرام خودش درصورت درخواست کلیه اطلاعات پیج تون رو براتون ارسال می کنه.

۵)چگونه در اینستاگرام تیک آبی بگیریم؟

راه ها و دلايل مختلفى هم به عنوان پارامترهاى تاثيرگذار در نحوه گرفتنش بيان ميشه مثل داشتن فالوورهاى واقعى زياد، داشتن فن پيج هايى به اسم شما، منشن شدن توسط افراد معروف و … در اين ویدیو چگونگى درخواست براى تيك آبى به اينستاگرام رو مرحله به مرحله بیان کردم.

۶)نحوه فعال کردن تایید دو مرحله ای اینستاگرام برای جلوگیری از هک شدن پیج:

هك شدن پيج اينستاگرام تبديل شده به دغدغه افراد و خيلى موقع ها مى بينيم كه فرد ديگه امكان برگردون پيجش رو نداره و عملا پيجى كه كلى براش زحمت كشيده رو كامل از دست ميده. يكى از كارهايى كه اينستاگرام براى افزايش ضريب امنيت پيج ها و جلوگيرى از هك شدن انجام داده اضافه كردن تاييد‌ دومرحله ايه. روالش هم به اين صورته كه با فعال كردن اون براى ورود علاوه بر رمز يه كد هم به گوشيتون پيامك ميكنه كه تا اون رو وارد نكنين وارد پيج نميشه و عملا امكان هك كردن رو غير ممكنه.

۷)نحوه بازیابی رمز عبور يا پسورد در اينستاگرام:

یکی از سوالاتی که زیاد پرسیده میشه اینه که رمز اینستام رو فراموش کردم،حالا باید چیکار کنم؟در این ویدیو کامل نحوه‌ی بازگردانی رمز اینستاگرام را براتون توضیح دادم،امیدوارم تا حد زیادی به سوالات جواب داده باشم.

۸)چگونه امنیت پیج اینستاگرام مون رو تامین کنم؟

يكى از بحث هايى كه اين روزا خيلى داغه و خيليا دارن ازش پول در ميارن بحث امنيت پيج در اينستاگرام هستش كه در واقع پوليه كه از ناآگاهى افراد به خصوص بازيگران و به اصطلاح سلبريتى ها دارن كسب درآمد مى كنن. تامين امنيت پيج تون چيز پيچيده اى نداره،فقط يه سرى راهكار ساده اس كه خود اينستاگرام صريحا گفته و در اين ویدیو به صورت كامل توضيح دادم. فقط كافيه اين نكات رو رعايت كنين و به دوستان تون هم بگین كه اون ها هم در دام اين افراد نيوفتن.

۹)چگونه در اینستاگرام پست های نامناسب رو ریپورت کنیم؟

در این ویدیو نحوه ریپورت کردن پست های نامناسب در اینستاگرام رو توضیح دادم.

۱۰)چگونه در اينستاگرام پست هامون رو آرشيو كنيم؟

گاهى نميخوايم عكسى در پيج مون نمايش داده بشه ولی پاکش هم‌ نمیخوایم بکنیم، در این مواقع بهترین راه آرشیو کردنه.

۱۱)چگونه در اینستاگرام هایلایت (highlight) ایجاد كنیم؟

یکی از امکاناتی که اینستاگرام داره و خیلی ها استفاده نمی کنن،امکان هایلایت کردن استوری هاست که در واقع اگه بخواین استوری تون مثل پست همیشه روی پیج بمونه و بعد از ۲۴ ساعت پاک نشه بهتون کمک می کنه. علاوه بر اون در جذب کاربرای جدیدی که به پیج تون سر می زنن برای اینکه فالوتون کنن خیلی تاثیرگذاره پس در انتخاب کاور هم دقت لازم رو انجام بدین و خوش سلیقه باشین.

۱۲)چگونه در اینستاگرام از پاسخ سریع (Quick Replies) استفاده کنیم؟

يكى از امكانات خوبى كه اينستاگرام داره و ما با وجود اينكه شايد اطلاع هم داشته باشيم ازش و استفاده نمى كنيم قسمت پاسخهاى سريع يا Quick Replies هستش. روالش هم اينه براى اينكه سرعت جواب دادن بيشتر بشه و نياز نباشه يه سرى جملات تکراری رو هى بنويسين،مياين يه سرى پاسخ سريع با جملات پرتكرار تعريف مى كنين كه با زدن يه كلمه يا نشانه اى كه به ازاى اون جمله قرار دادين اون جمله رو نمايش ميده. توضيحات كاملش رو در این ویدیو میتونین ببینین

فربد قطبی

MBA خونده،دیجیتال مارکتینگ می دونه و در مسیر یادگیری جلو می ره.