برای مشاهده نتایج کلید Enter و برای خروج کلید Esc را بفشارید.

چگونه در Tapstream کمپین بسازیم؟

تپ استریم یکی از ترکرهای خیلی خوب برای اپلیکیشن های موبایلی هستش و در اینجا می خوام نکاتی از Tapstream رو که به درد دیجیتال مارکترها می خوره و نحوه چگونگی ساخت کمپین در اون رو توضیح بدم. قبلا در این مقاله تپ استریم رو معرفی کرده بودم.

همونطور که قبلا توضیح داده بودم ، ابتدا باید یکی از بسته های پیشنهادی رو انتخاب و خرید کنید که ابتدا یه طرح رایگان یک ماهه داره و بعد ازون هزینه رو با توجه به طرحی که انتخاب کردید کم می کنه .

در ابتدا برای اینکه تپ استریم دیتای اپ تون رو بتونه مانیتور کنه باید SDK اون رو ازین قسمت دریافت کنید و به فنی بدید تا در اپ بزاره.

در زمانی که فنی SDK رو قرار می ده ، باید ایونت هایی که مد نظرتون هستش مثل تعداد نصب ، تعداد ثبت نام ، تعداد استفاده از کد تخفیف و …. رو باهاش هماهنگ کنید که بزاره.

بعد از انجام کارهای گفته شده برای اینکه کمپین رو شروع کنید از قسمت Campaign ، همانطور که در تصویر می بینید Create Campaign رو می زنید.

بعد از اون این صفحه باز میشه که معمولا دو حالت Ad Network و Custom مورد استفاده ماست .

حالت Ad Network رو زمانی انتخاب می کنیم که بخوایم با اد نتورک هایی کار کنیم که با تپ استریم قرارداد دارن و در قسمت ها ادنتورک هاش وجود دارند، که از بین شرکت هایی که تا حالا باهاشون کار کردم تپسل و مگنت در این لیست قرار دارند و زمانی که با این دوستان کار می کنید ازین قسمت باید استفاده کنید.بعد از انتخاب ادنتورک مورد نظر ، اسم کمپین رو میزنید و لینک جایی که می خواید دانلود ازش صورت بگیره بسته به اینکه می خواید فرد از گوگل پلی دانلود کنه یا به طور مستقیم یا جاهای دیگه و بعد Create Campaign رو می زنید.

حالت Custom رو هم زمانی که می خواید با شرکت های دیگه که در لیست نیستند یا به طور مثال کمپین هایی که در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام می خواید شروع می کنید ، می تونید استفاده کنید. در اینجا هم مانند قبل لینک رو میزارید و Create Campaign رو میزنید.

بعد از ساخت کمپین ، یه لینک تپ استریم بهتون میده که باید ازون لینک در اون کمپین هاتون استفاده کنید.

فقط قبلش حتما تست کنید که ببینید لینک فعال هست و دیتا می ندازه یا نه،این موضوع نکته مهمیه که خیلی کم بهش توجه میشه،در صورتی که فعال بود می تونید کلیه چیزایی که براتون مهم بوده مثل تعداد کلیک ، تعداد نصب ، تعداد فعالسازی و… رو ببیند و طبق اون کمپین هاتون رو ارزیابی و تحلیل کنید.

فربد قطبی

MBA خونده،دیجیتال مارکتینگ می دونه و در مسیر یادگیری جلو می ره.