برای مشاهده نتایج کلید Enter و برای خروج کلید Esc را بفشارید.

معرفی send pulse ابزاری برای ارسال رایگان وب پوش

یکی از ابزارهای خوبی که این مدت بهش برخوردم send pulse هستش ، که امکانات خوبی می ده، یکی از اونا امکان ارسال پوش رایگان هستش که خیلی خوبه ، در ادامه نحوه کارش رو توضیح میدم :

نحوه کار send pulse به این صورته که ابتدا سایتتون رو باید اضافه کنید و می تونید تعیین کنید که در چه صورت subscription رو نمایش بده.

در مرحله بعد کدی بهتون می ده که باید رو سایتتون قرار بدید تا امکان نمایش subscription وجو داشته باشد

بعد از گذاشتن کد، در قسمت website settings ، بنر subscription تون یعنی چیزی که می خواید به کاربر نمایش داده باشه ،وقتی وارد سایتتون میشه و شرایطش رو ازین قسمت طراحی می کنید.مهمترین نکته ای که در این قسمت باید توجه کنید اینه که جملات رو طوری بیان کنید که کاربر راغب به تایید بشه.تستی که من برای یکی از سایتامون کردم ، در کنار هدفی که داری اضافه کردن کلماتی مثل جایزه و تخفیف البته با توجه به نوع محصولتون خیلی کمک کننده خواهد بود.

بعد ازون افرادی که به سایتتون ورود می کنن ، اون بنرتون براشون به نمایش گذاشته میشه و در صورتی که تایید ارسال پوش رو بزنن ، به لیست افرادی که امکان فرستادن پوش به صورت رایگان رو دارین اضافه میشن.

بعد از اینکه تعداد sebscriber ها به تعداد مطلوبی رسید از قسمت create campaign می تونید کمپین هایی برای ارسال طراحی کنید.

در این قسمت پوش نوتیفیکیشنی که می خواید ارسال کنید رو می تونید آماده کنید، امکان گذاشتن لینک هم وجود داره. در صفحه کناری هم نمایش پوش در هر کدوم از مرورگر ها رو نمایش میده تا بهتر پوش رو طراحی کنید.

بعد از طراحی و ارسال کمپین ، آمارهایی مثل تعداد ارسال شده ها ، تعداد دریافت شده و تعداد کلیک ها رو هم بهتون میده.

 

 

شاید زمانی که روی سایت بودین این پیام رو دیده باشین که این پیام هم به وسیله ای این ابزار بهتون نمایش داده میشه،یکی از خوبی های فضای دیجیتال مارکتینگ دسترسی به ابزارهای گوناگون و جذابه که خیلیاشون رایگانه، sendpulse یکی از همون هاست که ویژگی های زیاد دیگه ای هم داره ، در این فضا باید جستجو کرد و این ابزارها رو پیدا کرد ، پیشنهاد می کنم در صورتی که سایت دارید حتما تستش کنید.

 

-مطالب پیشنهادی بیشتر :

۱)چجوری پرسونای مشتریان مون رو بنویسیم؟

۲)معرفی hotjar ، ابزاری برای بررسی رفتار کاربران

۳)تحقیقات بازار رو جدی بگیرید!

فربد قطبی

MBA خونده،دیجیتال مارکتینگ می دونه و در مسیر یادگیری جلو می ره.