معیارهای اندازه گیری کمپینهای دیجیتال-گپ و گفت با محمد تحصیلی
در قسمت هفدهم اکسپرت تاک در خدمت محمد تحصیلی هستیم، محمد مدیر مارکتینگ موتن رو و تجربیات خوبی در اجرای کمپین های دیجیتال داره و به طور جزئی تر در این باره باهاش صحبت کردیم
- ویدیو اکسپرت تاک هفدهم رو می تونین اینجا مشاهده کنین:
اگه علاقمند به فایل صوتی هستین می تونین از کست باکس و شنوتو فایل صوتی این گپ و گفت رو گوش کنین:
۱)کست باکس:
۲)شنوتو:
-مطالب پیشنهادی بیشتر در این زمینه :
معرفی hotjar ، ابزاری برای بررسی رفتار کاربران
انواع تبلیغات موبایلی در بازار دیجیتال مارکتینگ ایران
استفاده از SMS مارکتینگ، آری یا خیر؟
دیدگاه ها
ارسال دیدگاه