برای مشاهده نتایج کلید Enter و برای خروج کلید Esc را بفشارید.

جلسات لعنتی وقت تلف کن

یکی از ویژگی های خیلی از مدیران ایرانی اینه که به جلسه گذاشتن خیلی علاقه دارن، جلسه گذاشتن بد نیس برنامه و هدفی برای جلسه نداشتن هستش که اذیت کننده اس. خیلی موقع ها مدیر هدف مشخصی نداره ، گاهی حوصله اش سر میره میگه حالا یه جلسه داشته باشیم وقت بگذره، گاهی بابت هرجلسه …

ادامه مطلب

اکوسیستم استارتاپی ایران از ابتدا تا امروز، آنچه بر ما گذشت

چند سالی هستش که در اکوسیستم استارتاپی مشغول به کاریم و فراز و فرودها و اتفاقات زیادی رو پشت سر گذاشتیم، احساس کردم شاید بد نباشه این مسیری که تا امروز اومدیم رو یه مروری داشته باشیم . همه چی با اولین استارتاپ ویکند تهران در شهریور ۹۱ شروع شد ، اون موقع کانون کارآفرینی …

ادامه مطلب

انواع تبلیغات موبایلی در بازار دیجیتال مارکتینگ ایران

در این مدتی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ مشغول به کارم با شرکت هایی مختلفی برای تبلیغات موبایلی برای اپلیکیشن های مختلف کار کردم ، در اینجا سعی می کنم مدل های همکاری و انواع حالت هایی که این شرکت ها در فضای دیجیتال مارکتینگ خدمات می دن رو توضیح بدم. طبق بررسی هایی که …

ادامه مطلب

رزومه کاری یا دفتر زندگی؟

از زمانی که کار حرفه ای رو شروع کردم یکی از مسایلی که یه جورایی همیشه باهاش درگیر بودم بحث منابع انسانی و از همه مهمتر جذب نیرو بوده ، در این مدت هم  در حدود ۹۰۰ رزومه رو بررسی کردم و نزدیک به ۱۵۰ مصاحبه حضوری هم در پوزیشن های مختلف از مارکتینگ ، …

ادامه مطلب

کار در یک سازمان و بعد شروع یک استارتاپ یا برعکس؟

من کارم رو ابتدا در اکوسیستم استارتاپی شروع کردم و بعد از چند سال كار در استارتاپ های مختلف تصمیم گرفتم وارد كار سازمانی بشم و این فضا رو هم تجربه کنم،بعد از اين مدت كه تجربه کار در هر دو محيط رو دارم،به نظرم بد نبود که به بررسی معایب و مزایاشون بپردازم که …

ادامه مطلب

فربد قطبی

MBA خونده،دیجیتال مارکتینگ می دونه و در مسیر یادگیری جلو می ره.