وبینار چگونگی اجرای کمپین های دیجیتال هدفمند
توضیحات وبینار:
در روزهایی که بازار دیجیتال مارکتینگ داغه و روز به روز به علاقمندان ابن حوزه اضافه میشه، یکی از جدی ترین مشکلات شاید کمبود انتقال تجربه در این حوزه س، به خصوص در اجرای کمپین ها که افراد به علت کم تجربه یا بی تجربه بودن بودجه های زیادی رو هدر می دن تا با آزمون و خطا یاد بگیرن.
در این وبینار قرار به صورت کاملا تجربی نحوه اجرای کمپین های دیجیتال رو بیان کنیم تا به صورت کاملا هدفمند کمپین هاتون رو اجرا کنین تا بتونین بهترین بازدهی رو از کمپین هاتون داشته باشین.
سرفصلهای وبینار:
- بررسی موردی کمپین های اجرا شده
- معرفی انواع کانال های دیجیتال
- بررسی نحوه محاسبه اثر بخشی کمپین ها
- چگونگی تبلیغات در شبکه های اجتماعی اینستاگرام،توییتر و تلگرام با دریافت بیشترین بازدهی
- چگونگی برنامه ریزی زمانی اجرا
- نحوه بودجه بندی کمپین
- بررسی ادنتورک های ایرانی
- نحوه انجام اینفلئونسر مارکتینگ
مخاطبین:
- دیجیتال مارکترها
- صاحبان کسب و کار
- تازه واردهای حوزه دیجیتال مارکتینگ
کد تخفیف ۲۰% وبینار:
-
dmfarbod
دیدگاه ها
ارسال دیدگاه